Bueskydning

Som noget nyt tilbydes nu bueskydning på onsdage.
Der skydes på 10 og 15m. Foreningen råder pt. over 4 buesæt.

Old boys - og old ladiesskydning.

Hver mandag kl. 10:00 - 12:00.

Tilbydes skydning og / eller hyggeligt samvær i rolige rammer og i dit tempo. Kom og mød ligesindede over en kop kaffe eller te.

Interesserede kan kontakte Jan Mortensen, +4540919633 for nærmere oplysninger

Årets Idrætsleder 2016

Så har Jørn Termansen fået brev fra Viborg Idrætsråd, da han er blevet nomineret som en af 5 personer til Årets Idrætsleder.

Forud er gået en indstillingsfase, hvor foreningerne kan indstille emner til priserne, og siden har Viborg Idrætsråd fundet frem til fem kandidater til Årets Idrætsleder, tre til Årets Unge Idrætsleder og tre til Årets Idrætsforening.

Han er oppe mod:

•Christina Ambrosius, Ulbjerg Gymnastik Forening

•Flemming Bruun, Løgstrup G & IF

•Connie Nygaard Andersen, Overlund GF

•Flemming Pyro Jensen, Mønsted IF

Folkebladet vil som vanligt præsentere kandidaterne i et særligt tillæg, hvor der er portrætter af alle. Tillægget udkommer torsdag den 28. april.

Selve kåringen finder sted på Viborg Idrætsråds repræsentantskabsmøde, der i år finder sted den 3. maj.