Særlige aktiviteter

Skole DM i skydning

idræt for sjov

"Skole DM i skydning" er et samarbejde mellem Dansk Skoleidræt og DGI. "Skole DM i skydning" er et tilbud til alle landets 5. klasser. "Skole DM i skydning" startede i 1995, og de seneste år har deltagerantallet ligget på omkring 8000 elever.

"Skole DM i skydning" er en turnering, hvor hele klassen kan deltage. Eleverne deles op i hold á fire. Træningen og den indledende runde afvikles i oktober og november af den lokale skytteforening.

De bedste hold fra regionen går videre til en landsdelsfinale,

hvor de bedste igen går videre til en landsfinale i Vingsted i slutningen af november.

Til de fem bedste hold i landsfinalen er der pengepræmier på 8.000 kr., 5.000 kr., 3.000 kr., 1.500 kr. og 1.500 kr. Derudover trækkes lod om en præmie på 1.000 kr. blandt de øvrige tilstedeværende hold. Beløbet går til klassekassen.

Brug Karup Skytteforening til Firmaidræt eller Sportsskydning

Firmaer, Institutioner eller privat personer,

der ønsker at gennemføre sportsskydning

i.f.m. firmaidræt eller lignende,

bedes ringe på tlf.: 20 54 72 43 indenfor foreningens åbningstider

eller sende en mail til: ksf@karupskytteforening.dk

-------------------------------------------------------

Rema 1000, Karup lagde vejen forbi den 4. juni 2017.

Som en del af Rema 1000's firmaidræt afviklede personalet Rema 1000 Cup på riffel.

Guldet gik til: Jessie Klitten

Sølvet gik til: Kasper Andersen

Bronzen gik til: Jeppe Just Svendsen

Boligselskabet Viborg gennemførte som den første virksomhed firmaskydning den 29. oktober 2005. Firmaskydningen var en kombination af skydning og spisning. Jethallens cafeteria leverede et flot  ta´ selv bord.